Kan du lide mad, hygge og godt selskab? Så er Cooking à la Me noget for dig! Vi mødes én gang om måneden, hvor vi laver lækker mad, vælger menu og musik sammen og har det sjovt i køkkenet.Du lærer også om køkkenhygiejne, forskellige madlavningsteknikker og får mulighed for at være kreativ. Derudover holder vi julehygge, nytårstaffel, påskebord og afslutter året med vores egen MasterChef-konkurrence før sommerferien.